معرفی 5 سایت برای دسترسی یا استفاده رایگان از ChatGPT4 (GPT4)


اخیراً OpenAI با توسعه‌ی آخرین مدل زبانی خود GPT-4 بسیاری از تولید کنندگان محتوا را مشتاق آزمایش قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی کرده است. با این حال GPT-4 در حال حاضر برای عموم در دسترس نیست و فقط برای مشترکینی که سرویش ChatGPT Plus را دارند قابل دسترسی است. خوشبختانه سایت‌هایی وجود دارند که کاربران می‌توانند به صورت رایگان به ChatGPT 4 (GPT-4) دسترسی داشته باشند یا از آن استفاده کنند.

OpenAI فقط دو روش رسمی برای استفاده از GPT-4 را معرفی می‌کند:

-برای دسترسی به API به عنوان یک توسعه دهنده ثبت نام کنید (لیست انتظار)

-پرداخت مبلغ برای دسترسی به ChatGPT Plus (20 دلار در ماه)

اگراز یک ابزار شخص ثالث ساخته شده روی OpenAI’s API استفاده می‌کنید، مطمئن هستم که بسیاری از این ابزارها به زودی GPT-4 را در دسترس قرار خواهند داد.

در ادامه 5 سایت را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید به GPT-4 دسترسی داشته باشید.

1-Poe.com

Poe.com for GPT

Poe  پلتفرمی است که به شما این امکان را می‌دهد که با ربات‌های مختلفی که توسط مدل‌های  Large Language شخص ثالث (LLM) و توسعه دهندگان ارائه شده‌اند تعامل داشته باشید از جمله OpenAI, Anthropic. می‌توانید از ربات‌ها برای اهداف مختلفی استفاده کنید از یادگیری، کمک در نوشتن، ترجمه، کمک به برنامه نویسی، خلاصه نویسی و سرگرمی گرفته تا بسیاری از موارد دیگر. Poe شما را به یک جستار GPT-4 در روز محدود می‌کند.

می‌توانید آن را در اینجا امتحان کنید https://poe.com/

2- The AI Dungeon

 Dungeon site for GPT-4

AI Dungeon یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بازی‌های ماجراجویانه‌ی مبتنی بر متن تولید شده توسط هوش مصنوعی را بازی کنند. این پلتفرم از ChatGPT برای تولید محتوای خود استفاده می‌کند و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که با هوش مصنوعی در یک محیط جهان باز تعامل داشته باشند. با AI Dungeon، کاربران می‌توانند دنیاهای جدید را کشف کنند، داستان بسازند و یا حتی مهارت‌های ChatGPT 4 (GPT-4) خود را آموزش دهند. استفاده از AI Dungeon رایگان است و کاربران می‌توانند برای ذخیره‌ی سوابق خود یک حساب کاربری ایجاد کنند.

از این لینک https://play.aidungeon.io/main/home را امتحان کنید.

3-Hugging Face’s Transformers

Hugging Transformer for GPT-4

Hugging Face’s Transformers یک کتابخانه‌ی منبع باز برای پردازش زبان طبیعی است که دارای مدل‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی از جمله ChatGPT 4 (GPT-4) است. این کتابخانه‌ تحت مجوز Apache ارائه شده است و از طریق گیت هاب قابل دسترسی است. کاربران با استفاده از Hugging Face’s Transformers می‌توانند از قابلیت‌های ChatGPT 4 برای تقویت مدل‌های NLP خود، آزمایش ایده‌های جدید و یا حتی خلق اپلیکیشن‌های جدید استفاده کنند.

از این لینک https://huggingface.co/spaces/ysharma/ChatGPT4 آن را امتحان کنید.

4- Ora.sh

Ora.sh for GPT-4

Ora.sh یک پلتفرم مبتنی بر وب است که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک رابط چپ به سرعت برنامه‌های LLM بسازند و می‌توانند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. اخیراً Ora.sh ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ هزینه‌ای مدل ChatGPT 4 را آزمایش کنند. یکی از مزایای این وب آن است که هیچ محدودیتی برای پیام ندارد. علاوه بر این، هیچ زمان انتظاری وجود ندارد، زیرا در اصل هیچ صفی وجود ندارد. اساساً کاربران می‌توانند از مدل ChatGPT 4 بدون هیچ محدودیت یا هزینه‌ای استفاده کنند.

از این لینک https://ora.sh/ آن را امتحان کنید.

5-Microsoft Bing

Microsoft Bing_GPT-4

علاوه بر Ora، قسمت چت مایکروسافت Bing نیز نگاه اجمالی به GPT-4 ارائه می‎‌دهد. پس از عرضه‌ی مدل GPT-4، مایکروسافت فاش کرد که هوش مصنوعی Bing آنها در حال حاضر از مدل GPT-4 استفاده می‌کند و با نام “Prometheus” شناخته می‌شود. جالب اینجاست که هوش مصنوعی Bing به برخی از عملکردهای تکمیلی مجهز است که در ChatGPT 4 وجود ندارد.

آن را از اینجا Bing AI – Search امتحان کنید.

نتیجه گیری

همانطور که هوش مصنوعی در حال تغییر چشم انداز تولید محتوا است، این سایت‌ها نگاهی اجمالی به امکانات بی حد و حصر ChatGPT 4 (GPT-4) و پتانسیل محتوای جدید و نوآورانه‌ی آن ارائه می‌دهند.

 


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

code

3 دیدگاه

  1. حسن

    سلام ممنون از مطلب مفید و کاربردی تون.

    • Onlinebme

      سلام
      ممنون از توجه شما

  2. حججی

    سوالی داشتم پاسخ بدهید ممنون میشم این سایتOra. وقتی پیام میدهم ارسال نمیشه چکار میتونم انجام بدهم